.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظر وزیر ارشاد درباره فیلم سینمایی «غلامرضا تختی»
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «غلامرضا تختی» را نمادی از پهلوانی و پهلوی‌ستیزی معرفی کرده و فیلم سینمایی او را روایتی دلنشین از این اسطوره ایرانی دانسته است.
نظر وزیر ارشاد درباره فیلم سینمایی «غلامرضا تختی»

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس، فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» یکی از ۷ فیلم اکران نوروزی است که از ۲۵ اسفندماه گذشته روی پرده رفته و بیش از ۱۲۱ میلیون تومان فروخته است. این فیلم به کارگردانی بهرام توکلی محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و به زندگی زنده‌یاد تختی از کودکی تا مرگ می‌پردازد.

این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت که پس از نامزدی در ۱۰ بخش، سیمرغ‌های بلورین بهترین فیلمبرداری و بهترین طراحی صحنه را کسب کرد.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در جشنواره فیلم فجر هیچ یک از آثار را تعمداً تماشا نکرده بود (+)، به تازگی فیلم سینمایی غلامرضا تختی را دیده و درباره آن نوشته است: «تختی اسطوره معاصر ایرانی است، نمادی از پهلوانی و پهلوی‌ستیزی. فیلم غلامرضا تختی روایت دلنشین از این اسطوره است، عمق تنهایی و غربت در اوج شکوه و شهرت.»

به گزارش فارس، روایت نمایش خودکشی جهان‌پهلوان تختی در فیلم سینمایی او با انتقادهای بسیاری تا کنون مواجه شده است. کارگردان فیلم در این باره گفته است: تصمیم این بود که به مناقشات مرگ این پهلوان پایان داده شود، اما نکته مهم، زندگی و شیوه زندگی اوست.1058


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.